برج الجوزاء.. الخميس 6 أبريل 2017..اليوم ملائم للمشاريع والتخطيط والاستثمار المادي..
برج الجوزاء.. الخميس 6 أبريل 2017..اليوم ملائم للمشاريع والتخطيط والاستثمار المادي..
المجرة نيوز

برج الجوزاء.. الخميس 6 أبريل 2017

اليوم ملائم للمشاريع والتخطيط والاستثمار المادي.. واضح انك معاك كاشات محيراك باين ولا حاجة.. ربنا يزيدك كمان وكمان ياسيدي.. بر نفسك بس ومتقمطش عليها ودلعها ف بيتزا طيب ولا ايس كريم ولا على الآقل باكو بسكوت متسقي ف الشاي..حقها برضة تتدلع وتتدندش.

برج الجوزاء

برج الجوزاء

صباح الجمال..

الحظ هزار من الحياة.. مش أكتر.. ومحدش يملك معلومات كافية ولا بصيرة كافية ولا علم كافي عشان يقولك هتبقى النهاردة كويس أو لأ.. دا دايما متوقف على اختيارك وعلى مزاجك ومودك وظروفك لوحدك.

الحظ قد يكون موجود وقد يكون غير موجود، ولكن بنشوف تأثيره في حياتنا طول الوقت ومنقدرش ننكره.. بنشوف ناس مبسوطة وناس لأ.. بنقول على المبسوط حظه حلو وبنتمنى نبقى مبسوطين زيه وبنتمنى نملك الانبساط دا ونتحكم فيه، ونستدعيه وقت اللزوم.. وقت الضيقة والخنقة والمشاكل والاحتياج اليومي للأمل ف بكرة أفضل وأروق وأجمل.

ومن هنا بقى في توقعات الحظ اليومية بالاعتماد على حركة الكواكب ومواقع النجوم وعلم الفلك.. محدش ينكر إن كوكب الأرض كله واقع تحت تأثير حركة الكواكب المحيطة وخصوصاً القمر.

ولولا تأثيره مكانش بقى في حركة مد وجزر ومكانش الإنسان عرف يسافر بمراكب في البحر.. ولا كان الإنسان اتحرك من بلد لبلد برضه ف البر لو مكانش في مواقع للنجوم مميزة ف السما يقدر يعتمد عليها..

إفتكر دا وانت بتقرا حظك اليوم النهاردة ..

وتأكد إنك سواء عجبك الكلام المكتوب هنا في برجك أو لأ فانت تقدر تصنع حظك بإيديك سواء اليوم أو كل يوم.

add 1

add 1

المصدر : دوت مصر